Pitestinews

Direcția de Asistență Socială a Municipiului Pitești anunță redeschiderea creșelor din cadrul Centrului de Îngrijire și Educație Timpurie Pitești, începând cu data de 14 septembrie (cu excepția Creșei nr. 11 – Negru Vodă, unde se desfășoară ample lucrări de reabilitare a clădirii, cu termen de finalizare 01.10.2020).

Conform ordinului nr.1456/25.08.2020 pentru aprobarea Normelor de igienă din unități sunt asigurate toate normele de igienă prevăzute, în special pentru prevenirea infectării cu virusul SARS-COV-2.

CE TREBUIE ADĂUGAT ÎN DOSARUL COPIILOR

  • Aviz epidemiologic și dovada vaccinării eliberate de medicul de familie (valabil 48 de ore);
  • Adeverință de înscriere în colectivitate, eliberată tot de medicul de familie;
  • Examen coproparazitologic;
  • În cazul în care copilul are antecedente medicale patologice, la intrarea în colectivitate se impune și opinia/avizul/recomandările medicului specialist cu privire la posibilitatea menținerii stării de sănătate a copilului respectiv (ex. tulburări de metabolism, alergii, fenilcetonuria, boli precum epilepsia etc);

STABILIREA CONTRIBUȚIEI LUNARE A PĂRINȚILOR/REPREZENTANȚILOR LEGALI

În vederea stabilirii contribuției lunare a părinților/reprezentanților legali ai căror copii beneficiază de serviciile creșelor, la dosarul fiecărui copil se va adăuga adeverință de salariat pentru fiecare dintre părinți, excepție făcând părinții indemnizați pentru concediu în vederea creșterii copilului până la 2 ani, care au depus la dosarul copilului adeverință/fișă plăți emisă de Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială.

Fiecare părinte/reprezentant legal, va semna un contract de furnizare servicii și o declarație de luare la cunoștință a consecințelor în caz de neprezentare nejustificată, documente ce vor fi adăugate la dosarul fiecărui copil.

ÎN CAZUL ÎN CARE REPREZENTANȚII LEGALI AI COPIILOR AU DOMICILIU FLOTANT

Părinții/reprezentanții legali ai căror copii beneficiază de serviciile creșelor, care au reședința (domiciliu flotant) în Municipiul Pitești, vor semna câte o declarație pe propria răspundere că locuiesc la adresa la care au stabilită reședința (domiciliul flotant).

UNDE SE GĂSESC DOCUMENTELE NECESARE?
Modelele de documente menționate mai sus (adeverință de salariat, contract de furnizare servicii, declarație de luare la cunoștință a consecințelor în caz de neprezentare nejustificată, declarație pe propria răspundere că locuiesc la adresa la care au stabilită reședința, se pot procura de la sediile creșelor, de la sediul Direcției de Asistență Socială Pitești și de pe site-ul instituției (http://www.dasp.ro/).

Sursă: Primăria Pitești

Sursă poză: Unsplash

Poți să îți placă asta

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *